Klanten benaderen mij met vragen op drie niveaus:

Organisatie-ontwikkeling

Deze klantvragen zijn gericht op ontwikkeling van organisatiegedrag. Opdrachtgevers hebben ofwel concreet gewenst gedrag voor ogen (vaak in combinatie met een reorganisatie of fusie) dan wel vermoeden dat medewerkers meer potentieel hebben dan er uit komt.

Teamontwikkeling

De aanleiding voor teamontwikkeling is divers: een startend team, een team in conflict, een team dat niet tot resultaten komt, een samengevoegd team of een nieuwe leider op een team. Het doel is altijd: zorg ervoor dat dit team tot (beter) resultaat komt. 

Individuele ontwikkeling

Individuen benaderen mij op zoek naar coaching, begeleiding on-the-job of als sparringpartner bij het leidinggeven. Vraagstukken hierbij zijn: help me een keuze te maken, hoe stuur ik professionals aan, ik wil mezelf meer laten zien, wat zijn mijn patronen en hoe doorbreek ik die?

De afgelopen 15 jaar heb ik voor diverse klanten mogen werken: van zakelijke dienstverleners tot productiebedrijven en overheden. Hieronder vind je een greep uit recente klanten.